Charakterystyka oferowanych Wag Samochodowych:

solidne niemieckie mierniki wagowe w obudowie ze stali nierdzewnej, w klasie ochrony IP67, z czytelnymi, podświetlanymi wyświetlaczami LCD oraz menu w języku polskim, temperaturą pracy od -10 do + 45 stopni Celsjusza, pracujące w wersji leżącej, wiszącej lub na stojaku, z automatycznym i ręcznym zerowaniem wagi oraz tarowaniem w całym zakresie pomiarowym, gotowe do współpracy z komputerem PC

certyfikowane czujniki tensometryczne KELI, ZEMIC lub REVERE w klasie dokładności C3 wg OIML R60 (dopuszczenie do rozliczeń w obrocie handlowym na terenie UE), temperatura pracy czujników: od -30 do +65 stopni Celsjusza, ze stali nierdzewnej lub stali niklowanej

rodzaje oferowanych pomostów wagowych – stalowe wykonane z profili gorącowalcowanych typu HEB lub Dwuteownik, , żelbetonowe prefabrykowane wykonane z betonu klasy B50 lub B55, żelbetonowe – rama stalowa zbrojona wykonana z dwuteownika wypełniona wysokiej klasy betonem. Wagi w zależności od długości i nośności platformy zbudowane są z jednego lub więcej modułów. Istnieje możliwość zamówienia krótszego pomostu z możliwością późniejszej rozbudowy.

wysoka odporność na trudne warunki środowiska pracy – okablowanie ukryte w konstrukcji wagi, skrzynki połączeniowe ze stali nierdzewnej (sumatory) w klasie ochrony IP 65, wysokiej klasy przewód „PAAR-TRONIC” łączący pomost z głowicą odczytową. Opcjonalnie: automatyczne ogrzewanie przeciwoblodzeniowe czujników tensometrycznych, osłony boczne dla wag najazdowych, chroniące przed dostawaniem się zanieczyszczeń pod wagę, gumowe utwardzane uszczelki pomiędzy wagą a najazdem oraz fundamentem w wersji wagi zagłębionej

stabilność i bezpieczeństwo elektryczne –– tam, gdzie to możliwe wykonujemy instalacje uziemienia Wagi, instalujemy także zabezpieczenie przeciwprzepięciowe, w zależności od potrzeb – jedno – lub wielostopniowe, które wydatnie podnoszą odporność wagi na przemysłowe i atmosferyczne zakłócenia elektryczne.

uproszczenie obsługi i redukcja kosztów – ważenie bezobsługowe w oparciu o automatyczną, elektroniczną identyfikację kierowców/pojazdów oraz możliwość obsługi i fakturowania na jednym lub na osobnych stanowiskach komputerowych. Łączenie kilku wag w jeden system ważenia dzięki oprogramowaniu do zdalnego sterowania ruchem na wadze, takim jak: szlabany, sygnalizatory, tablice świetlne

proste, intuicyjne oprogramowanie – oferujemy narzędzia do łatwego gromadzenia, przetwarzania i archiwizacji danych, prowadzenia gospodarki magazynowej, bieżącego lub cyklicznego fakturowania, programy specjalizowane dla przedsiębiorstw komunalnych, energetyki cieplnej, masarni i innych, oferujemy ponadto możliwość modyfikacji oprogramowania pod konkretne potrzeby Klienta

akcesoria: zewnętrzne wyświetlacze wielkogabarytowe RHEWA z panelem siedmiosegmentowym LED, UK-System i RGB Technology z matrycami diodowymi, z diodami świecącymi LED o podwyższonym kącie i jasności świecenia. Termiczne, liniowe lub głowicowe drukarki kwitów wagowych z bardzo trwałymi, japońskimi podzespołami mechanicznymi

Waga najazdowa – montaż bez pozwolenia na budowę – instalacja urządzenia wraz z najazdami może być przeprowadzona na utwardzonym podłożu. W takim przypadku nie jest wymagane pozwolenie na budowę, ponieważ waga oraz najazdy nie są trwale związane z gruntem

możliwość wykonania prac budowlanych przez Inwestora –przygotowanie podłoża pod wagę lub wykonanie najazdów obniża całkowity koszt inwestycji. W takim przypadku niezbędną dokumentację techniczną dostarczamy bezpłatnie

możliwość finansowania inwestycji poprzez leasing – pomagamy w uzyskaniu leasingu o uproszczonej procedurze i atrakcyjnym oprocentowaniu, porównywalnym z oprocentowaniem kredytów hipotecznych, otrzymują Państwo na dogodnych warunkach wagę z dowolnym wyposażeniem

kompleksowa obsługa pogwarancyjna – zainstalowane wagi obejmujemy „opieką” w okresie gwarancji, jak również po jej upływie. Oferujemy usługi serwisowe dla wag innych producentów gwarantujące między innymi przeprowadzenie na czas legalizacji, wykonywanie przeglądów i konserwacji, aktualizację oprogramowania, zapewniamy szybki czas reakcji na terenie całego kraju.

Mierniki wagowe firmy Rhewa serii 82 to bardzo popularne urządzenia na polskim rynku. Stosowane są najczęściej do budowy Wag samochodowych, ale występują także w Wagach platformowych, czy magazynowych. Ich znakomite parametry techniczne oraz metrologiczne pozwalają na nieskrępowane projektowanie i budowanie urządzeń i systemów wagowych opartych nawet na kilkunastu czujnikach tensometrycznych, czy w instalacjach oddalonych od miernika wagowego do kilkuset metrów. Dzięki unikalnej funkcji odwrócenia przedniego panelu o 180 stopni, mierniki te mogą pracować zarówno w pozycji poziomej, jak i pionowej, zawieszone na ścianie lub stojaku.

Betonowe, prefabrykowane pomosty wagowe oraz fundamenty środkowe i szczytowe, a także – w zależności od wariantu Wagi – fundamenty boczne lub najazdy – są wykonywane w warunkach przemysłowych, na hali produkcyjnej, z betonu na kruszywie łamanym klasy C40/50. Elementy w trakcie wylewania są wibrowane całościowo na stole wibracyjnym (dotyczy również pomostów wagowych). Górna powierzchnia Wagi wzmocniona jest warstwą posypki bazaltowej, która zabezpiecza Wagę przed działaniem szkodliwych substancji chemicznych oraz podnosi jej wytrzymałość mechaniczną. Nacisk czujników jest płynnie regulowany za pomocą śrub.
Wagę dostarcza się dwoma lub trzema zestawami „dłużycowymi”. Jej montaż trwa jeden dzień roboczy i odbywa się za pomocą dźwigu min. 25-30 ton. W zależności od ilości akcesoriów dodatkowych, oddanie Wagi do użytku może nastąpić w dniu montażu lub ewentualnie na drugi dzień roboczy. Pomosty są produkowane w postaci modułów o długości 6m i 8 m, co umożliwia budowę każdej typowej Wagi samochodowej. Do wyboru mamy wariant Wagi zagłębionej (z fundamentami bocznymi) lub najazdowej
(z opcją dokupienia gotowych, prefabrykowanych najazdów).
Waga jest w pełni przenośna (wraz z fundamentami) i nie posiada elementów trwale związanych z gruntem, dzięki czemu przed jej montażem nie jest wymagane uzyskanie pozwolenia na budowę.

Scroll to Top